Friday, April 7, 2017

Pengedar Shaklee Cute. COD sekitar Kota Kinabalu, Cybercity, Kolombong, Inanam, Kudat


Buat peminat-peminat vitamin Shaklee di sekitar Kota Kinabalu, Cybercity, Kolombong, Inanam dan Kudat. Anda kini boleh mendapatkan stok Shaklee kegemaran anda dengan saya. Saya ada ready stock dan sedia untuk urusan Cash-On-Delivery (COD) di kawasan yang disebutkan diatas. Sebelum itu biar saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu.





Shallom , hye & Good days. Tak banyak yang saya mahu kongsikan sebab memang tidak ada yang special sangat pun ahaa . Seorang yang pernah berkhidmat sebagai Jururawat di Hospital Pantai KL . Macam mana boleh terjemak dengan Shaklee ?
saya seorang gadis penghidap Gastrik yang teruk hampr 1 seminggu 3x diserang gastrik
yala atas sebab2 jadual makan yang tidak menentu tambahan pula tidak ada makanan tambahan seperti vitamin2 . Sering warded juga ahaa , baldi mandi selalu letak bawa katil untuk standy muntah aha . pendek kan cerita Selama 7 tahun menanggung gastrik sehinggakan Ducth Lady dan Soya Bean jeruk2 buah tidak boleh makan huhu - akhirnya jumpa dengan Shaklee ,

so product pertama

Saya ini seorang yang sangat sangat cerewet , 1 bulan consume selera makan bertambah ,
2 consume kulit muka pula semakin flawless aha sampai saya tanya dengan SID yang jual sis kenapa muka saya semakin flawless , jawap sis tempat saya beli korang tau apa di jawap ? dear itu namanya da dapat bonus , gastrik da ok? hahha OH hoo rupanya baru perasan selama 2 bulan ni tidak pernah lagi sakit gastrik ahhahhaaaa .. yahuuuu .

Product - Pembelian kedua itu Baru la saya Sah Menjadi Pengedar Shaklee iaitu SR Vitamin C .

dan berjaya menjadi upline kepada beberapa downline yang turut terjebak dengan keberkesanan product shaklee  , saya juga bersyukur mendapat upline yang sangat berdedikasi berjuang bersama dalam satu Team yang terbesar di dalam shaklee #ireach

Semoga perjalanan saya dalam Shaklee ini dapat membantu ramai orang di luar sana . Doa kan saya agar berjaya dalam Business Shaklee kepada Mentor2 saya yang membaca Coretan ini jangan ketawa ahaa , Me love you and Im proud be a part of shaklee indepedent distributor .

Lysa - 0136753016

IG: https://www.instagram.com/houseoflysa/

FB Page: https://m.facebook.com/Lysa0136753016/

Blog https://houseoflysa.blogspot.my/

Have A Nice Day Ahead .

1 comment: