Friday, July 12, 2013

Ramadhan bulan nyah toksin!

Salam ramadhan, saya nak share artikel tentang vitamin ketika bulan ramadhan. Ini tahun kedua saya berpuasa dengan vitamin, beza...memang berbeza lagi jika anda seorang ibu yang menyusukan anak, vitamin memang banyak membantu. Saya sendiri melaluinya tahun lepas, saya masih menyusukan A'isy yg baru setahun lebih. Terasa badan cergas sampai ke petang dan susu langsung tak drop...production mcm bulan2 biasa cuma kena pastikan cukup air yang diambil. Tahun ni masih berpuasa dengan vitamin tapi misi yang berbeza, nak kurus dan cun masa raya (>___<)! Saya akan kongsikan tentang "SET CANTIK LANGSING" tu dlm entry akan datang ye. Untuk entry ni, kita layan artikel ni dulu.


Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya dianiszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FB anisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment