Monday, July 9, 2012

Set Triple Gem @ Atasi Kelesuan

Minggu ini mmg sangat mencabar, company ada even jadi saya kena turun padang buat kerja dilapangan. Cuaca pulah fuh....xyah nak katalah kan mmg sangatlah panas. Badan mmg lesu dek panahan sang mentari. Kalau saya yang dulu (6 bulan yang lalu) mmg dak melepek jer nie.... mmg blk umah terus zonggg jer. Tapi sejak menjadi pengamal tegar supplement SHAKLEE ni saya sangat lah active dan sentiasa bertenaga. Hari2 mmg saya ambil vitamin sebagai pelengkap keperluan nutrien saya. Untuk mengekalkan kecergasan pula saya amalkan SET TRIPLE MIGHTY GEM. Ia terdiri daripada ESP, Mealshake & Performance Drink. Campurkan ketiga-tiga "magic powder" ni dalam segelas air pastu shake. Rasanya mmg sangat sedap. 




Set ini sesuai untuk seisi keluarga. Juga menjadi rebutan ketika bulan puasa sbb mmg terbukti menghilangkan kelesuan kitika berpuasa. Saya sendiri dah mencubanya, begitu juga dgn customer2 saya. Mereka mengakui yang set triple gem ni membantu mengekalkan penghasilan susu di bulan ramadhan. Jika anda tercari-cari produk untuk mengatasi kelesuan anda patut cuba set ni. Mmg berbaloi!



Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin


No comments:

Post a Comment