Wednesday, July 18, 2012

Penyusuan Susu Ibu @ Jom kurus dgn Set Slimming Breastfeeding!

Set Slimming Breastfeeding saya bagi nama camtu sebab ia kombinasi beberapa vitamin yang saya ambil untuk membantu saya menjayakan penyusuan dan sekaligus menurunkan berat badan. Ialah ibu2 yg menyusukan bayikan tak boleh nak berdiet sakan kang emaknya tak kurus anak pulak yang kurus. Set ini terdiri daripada:

Lecithin / Omega Guard: Ia bertujuan untuk memecahkan lemak.

Alfalfa: Untuk tujuan detox kerana perkara utama dalam menurunkan berat badan ialah DETOX. Ia juga milk booster.

ESP: Ia adalah sumber protein yang penting untuk membina sel terutamanya bila kita sedang menurunkan berat badan dan juga memberi rasa kenyang. ia juga membantu dalam menghasilkan susu yang pekat, lemak berkrim...dan milk booster terbaik dari shaklee.

Saya nak letak testimoni kat sini tapi bila pikir balik saya sendiri dah mengalaminya baik saya share tentang diri saya sendiri. Berat saya pada January 2012 ialah 68 kg dan berat saya turun kepada 59 kg pada April 2012. Ha banyak kan turun, sedangkan saya tak berdiet sbb saya menyusukan anak saya yg baru 19 bulan. Sekarang berat saya maintain 59 kg. Saya sangat hepi sbb tak perlu berlapar dan susu maintain banyak. Kepada ibu2 yang menyusukan anak set ini sesuai sebab MAMA KURUS TAPI BABY SIHAT ! 


Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 


Salam Ceria,


Aniszzddin

No comments:

Post a Comment