Monday, July 16, 2012

Konflik berat badan @ Cinch Tea Menyegarkan dan Sesuai untuk kuruskan badan!

Cinch Tea Mix satu lagi produk dari Shaklee, jenama tertua makanan tambahan yang berjaya menambat hati saya. Bukan sahaja menyegarkan tetapi memberi tenaga malah menurut mereka2 yang mengamalkannya, ia membantu dalam penurunan berat badan. Saya cuba sbb saya mmg suka teh O tapi bila dgr bileh kuruskan badan saya lebih teruja. Jom kita berkenalan dgn En Cinch Tea Mix ni.




Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph! (bukan BOH jer ye ada umph ni hehe)

Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat.  Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. 

•    Selamat, peningkatan tenaga semulajadi.  Diminum secara panas atau sejuk. 
•    Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
•    Peningkatan tenaga segera.
•    Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan (ni yang sangat penting!)



Ok nanti saya akan update resultnya keatas saya dalam entry yang akan datang. Jangan terkejut tau kalau akak makin kurus hihi (>______<)!

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin


No comments:

Post a Comment