Monday, July 23, 2012

Kombinasi Enfuselle & Nutriwhite sesuai untuk saya!

Kulit berkedut, kusam atau nampak lebih tua dari usia sebenar adalah MIMPI NGERI untuk setiap wanita! Saya memahaminya kerana saya juga seorang wanita. Oleh itu saya kongsikan produk penjagaan kulit yang BEBAS PARABEN (klik untuk lebih info), mampu dimiliki dan sesuai untuk wanita Asia. Saya gunakan kombinasi Nutriwhite dan Enfuselle dan saya dapati ianya sesuai dengan saya. Kulit saya jenis sensitif, memang senang nak naik jerawat kalau guna produk sembarangan. Sebelum ni saya guna produk penjagaan wajah jenama tempatan, tetapi saya dapati selepas beberapa tempoh penggunaan kulit saya kembali bermasalah. Saya telah cuba bukan satu tapi beberapa jenama tetapi hasilnya tetap sama sehinggalah saya temui Shaklee. Sekarang saya menggunakan Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser  untuk pencuci, Enfuselle Purifying Toner sebagai penyegar dan Enfuselle Balancing Moisturizer sebagai pelembab. Alhamdulillah ketiga-tiga produk ini sesuai dengan saya dan saya sangat menyukainya!


1) Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser
  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
  • Lembut dan menyegarkan
2) Enfuselle Purifying Toner

Dengan Tiga Tindakan Untuk Menghentikan Kerosakan Pro-Oksida
Purifying Toner merangsang dan menyegarkan kulit sebagai persediaan rawatan Enfuselle.
  • Terbukti secara klinikal
  • Meneutralkan kerosakan sel akibat tindak balas kulit dengan besi dalam air paip
  • pH yang seimbang
  • Menyegarkan dan memperhalus kulit dengan ekstrak likoris, ginseng dan witch hazel
  • Meminimumkan kemunculan liang-liang yang besar pada kulit
  • Membantu mengawal kulit berminyak
  • Hipoalergenik
3)  Enfuselle Balancing Moisturizer

Formula Ringkas untuk Menyubur dan Melembapkan Kulit
Formula yang ringkas, tidak berminyak dan mampu mengawal pengeluaran minyak pada wajah bertindak dengan membekalkan kelembapan segera yang kulit anda perlukan bagi menjadikan wajah kelihatan halus serta tidak berkilat.
Terbukti secara klinikal:
  • 146% peningkatan keanjalan kulit dalam masa 28 hari
  • 268% pengurangan garis-garis halus dalam masa 28 hari
  • 173% pengurangan kedutan pada kulit dalam masa 28 hari
  • Membantu mengembalikan keseimbangan minyak pada kulit
  • Hipoalergenik

Bukan saya sahaja yang sukakan produk ini malah rata2 pengamal supplement shaklee sukakan skincare dari Nutriwhite dan Enfuselle ni. Majoriti pengguna produk ini berpuas hati dan mengakui akan keberkesanannya. Saya taknak cerita panjang2, orang kata tak kenal maka tak cinta. Jadi tak salah kalau anda mencuba dan anda kan berpuas hati dengannya terutama rangkaian produk nutriwhite yang di akui kualitinya setaraf jenama terkenal seperti SK II dan Estee Lauder. Sekarang anda boleh dapatkan set penjagaan yang berkualiti tinggi pada harga yang sederhana dan yang paling penting ianya SELAMAT BERKESAN & SEMULAJADI.Jadi tunggu apa lagi????

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment