Wednesday, July 18, 2012

Kenali Vitamin @ Herblax dan fungsinya!

Herb Lax adalah satu supplement yang berfungsi untuk mencuci usus. Sesiapa jua boleh amalkan. Cuma ibu mengandung perlu consult doktor terlebih dahulu.

Untuk ibu menyusu, boleh amalkan dalam kadar 3-4 bj pada hujung minggu seminggu sekali.Untuk dapatkan kesan optimum, sila pastikan makan sblm tido dan minum sekurang2nya 1 liter sebelum tidur. Saya amalkannya seminggu sekali dan setakat ni takde kesan kat anak saya.

Siapa yang bagus amalkan?

Mereka yang pengamal tegar ubat tahan sakit, mereka yang ada masalah pembuangan kurang lancar, mereka yang banyak jerawat, pesakit gout, dan kita yang ingin membersihkan usus. Juga berkesan untuk mereka2 yang ada darah tinggi dan kencing manis. Berikut testimoni tentang herblax ni.


Inilah rupa herblax tu, ia dalam bentuk kapsul jadi takde masalah untuk kita makan sbb telan jer pastu minumair masak banyak2. Sehingga kini saya telah terima feed back yang baik daricustomer2 saya yang ada masalah "membuang". Menurut mereka herblax memang membantu dan tidak membebankan kerana ianya "julap lembut" taklah perut meragam. Jika anda ada masalah sukar buang air besar bolehlah mencuba supplement semulajadi ni ia SELAMAT & BERKESAN dengan izin Allah. 

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FB anisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 


Salam Ceria,


Aniszzddin

No comments:

Post a Comment