Sunday, July 15, 2012

Cinch @ Boleh bantu dapatkan badan anak dara semula!

Cinch, ni first time saya nak share pasal produk ni sbb kebetulan ada customer order, saya tak share sbb saya tak ambil Cinch ni sbb bf mum tak sesuai! Saya tak sabar nak dapat feedback dari dia. Tapi sementara nak dapat khabar gembira dari dia tu saya kongsikan serba sedikit mengenai Cinch ni.

Ianya adalah serbuk protin yg diperkaya dgn Leucine iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan, pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%... Cth makanan yg kaya protein kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado, ayam, tauhu,







Dan ini tips utk anda: "Waktu sesuai utk anda makan/minum Protin"


-Your first meal of the day (since you haven’t eaten for hours) ~ ambil waktu pagi

-At night before bed (so there’s protein in you over night when your body is repairing/recovering) ~ ambil malan sebelum tido.

-In the meal you eat before your workout (your “pre workout meal”) ~ sebelum bersenam

-In the meal you eat immediately after your workout (your “post workout meal”) ~ selepas bersenam
 

Cinch ni terdapat dalam 3 perisa iaitu Vanilla, Chocolate dan Cafe Latte. Jadi bagi anda yang mengalami konflik berat badan anda bolehlah mencuba cinch ni. Ianya berbentuk serbuk yang anda boleh pelbagaikan cara penyediaannya mengikut kretiviti anda sama mcm ESP tu. Kalaulah saya boleh amik Cinch ni saya akan pilih Cafe Late sbb saya pencinta kafein yg sedang berusaha gigih untuk mengurangkan kecintaan terhadap kafein ni sejak jadi pengamal tegar vitamin ni. 

Kepada anda yang serius ingin menurunkan berat badan anda boleh ambil SET KURUS / WEIGHT MANAGEMENT PROGRAMMED iaitu 

Herblax - Untuk Detox

Lecithin - Pemecah lelemaks 

Cinch / ESP - Sebagai sumber protein.

Saya akan kongsikan tentang SET KURUS yang menjadi rebutan ni di entry yang akan datang. So stay tune ya!

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin


No comments:

Post a Comment